luni, aprilie 02, 2012

Cum să devii o femeie de primă clasă - 2

Draga mea, ai văzut vreodată cum arată o femeie de clasă? Sunt câteva în jurul nostru... Mame, femei, soții, bunici, mătuși... oameni modești, oameni frumoși, oameni rafinați care au învățat povestea lui “POT ȘI VREAU”. Aș vrea ca într-o zi tu să arăți ca una din ele, să fii cu adevărat o femeie de înaltă clasă, așa că haide să pășim împreună.

Pasul 1. Descoperă ceea ce eşti, remodelând ceea ce gândeşti
Începe să fii o femeie de calitate înaltă gândindu-te că ești o femeie de calitate înaltă. Trebuie să începi prin a gândi că ești minunată, ești valoroasă, ești bună. Este de datoria ta să scoți în evidență calitățile care te recomandă ca o femeie de clasă. Iar dacă acestea, din întâmplare, sunt foarte puține, caută să repari imediat această lipsă, dar nu încercând să pari ceea ce nu ești. Ce poți face cu adevărat este să-ți cauți modele și să-ți construiești încet-încet imaginea, să corectezi tot ce e mic și mediocru în tine, să investești permanent în dezvoltarea ta personală, să visezi, să dai culoare și formă visului. La întrebarea: “Cum vrei să arate femeia de clasă din tine?” răspunde detaliat: “Mă văd cu părul frumos aranjat în stil retro, în rochie Marilyn Monroe, cu încredere mare în mine, pășind în noul meu cabinet, în calitate de psiholog de succes”. Acest cabinet nu reprezintă construcția în sine, ci stabilitatea, reușita, iar funcția transformă această simplă construcție în distincție, în “femeia de calitate”. “Vreau să fiu înconjurată de copii, de nepoți, de familie și de prieteni dragi. Să fiu liberă să zbor încotro mă îndeamnă gândurile. Să gust din bucuriile vieții oricând simt nevoia, alături de iubitul meu și de persoanele dragi mie. Vreau să îmbătrânesc lângă bărbatul meu foarte asemănător mie… care simte și trăiește, care speră și luptă, care privește în aceeași direcție cu mine. Care mă pictează și mă venerează.”
Trebuie să conștientizezi ceea ce vrei, cum vrei să arate viața ta și unde vrei să poposești. Exemplul meu te ajută să-ți construiești planul vieții tale în toate domeniile importante pentru tine. Așa cum îți spuneam, planul nu trebuie să lipsească, pictat în toate nuanțele. Acum, amândouă gândim împreună, iar eu îmi doresc foarte tare să ajungi să crezi cu putere în gândurile tale luminoase. Să îndrăznești să-ți scrii opera de artă chiar acum, alături de mine. Clasa nu este ceva ce obții la colț de stradă și nici stând la bârfe cu prietenele. Motivul pentru care femeile de clasă sunt atât de rare este faptul că majoritatea femeilor gândesc puțin despre ceilalți și despre ele raportate la ceilalți. Vorbesc la scară mediocră și, de obicei, se focusează pe lucruri mici și superficiale, preferabil greșeli și scăpări ale altora, motiv de bârfă pentru ele.
Posibil model de luat în seamă la acest pas: Nadia Comăneci
Ce gândesc bărbații referitor la acest pas: “O femeie ce știe să picteze visurile noastre în nuanțe mă va ajuta și pe mine să-mi găsesc culorile, fără să-mi strice pictura.”
Pasul 2. Dezvoltă-ți ritualuri care susțin respectul de sine. O femeie de calitate este o femeie cu un înalt simț de sine, care știe cine este, ce poate și crede, mai presus de orice, că merită tot ce-i mai bun. Poți ajunge să crezi că meriți atunci când faci suficient, realizezi suficient și dai altora suficient. Și-ți spun deschis că mă refer aici mai ales la la fitnessul emoțional atât de necesar. Simplu, dezvoltă-ți ritualuri! Un ritual pe care ți-l recomand se referă la a exersa recunoștința. Indiferent de ce se întâmplă în viața ta, poți găsi ceva pentru care să fii recunoscătoare. Scrie în fiecare seară 10 lucruri pentru care ești recunoscătoare, lucruri simple de care te bucuri zilnic: “Sunt recunoscătoare pentru că soțul mă iubește. Sunt recunoscătoare pentru sănătatea mea. Sunt recunoscătoare pentru că am cel mai călduros și confortabil halat de baie.” Când devii conștientă de toate aceste binecuvântări din viața ta începi să funcționezi pe alte frecvențe și să-i dai spiritului tău respectul de care are nevoie. Un alt ritual pe care ți-l propun este acela de a-i ajuta pe ceilalți. Este un mod simplu și eficient de a-ți crește respectul de sine. Nu trebuie să faci gesturi eroice. Dă un telefon rudelor mai în vârstă și întreabă de ele. Cumpără o cafea pentru cineva, fă un compliment unui străin, donează haine mai vechi unui adăpost de bătrâni. Fii o binecuvântare în viața cuiva doar pentru un moment și vezi cum îți va crește sufletul. Mai poți încerca cântatul de una singură prin casă, dansatul pe o melodie de suflet, umorul cu o prietenă dragă, meditația, iertarea și, mai ales, iubirea. Aceste ritualuri reprezintă o cale pentru ca tu să te simți mai bine cu tine și pentru a învăța că există, totuși, atât de multe lucruri frumoase pe lume, încât ar fi păcat să ne consumăm energia cu cele mediocre.
Posibil model de luat în seamă la acest pas: Lady Diana
Ce gândesc bărbații referitor la acest pas: “Iată o femeie complexă, ce nu-mi va monopoliza timpul și nu mă va sufoca. În plus, voi descoperi mereu ceva nou la ea.”

Draga mea, îndrăgostește-te de tine și investește în tine! Acest îndemn nu este un simplu clișeu, este o necesitate, dacă îți dorești ca viața ta să se transforme în exterior. Te aștept data viitoare cu alți pași.
Pe curând,
Ștefania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu