sâmbătă, ianuarie 26, 2013

CE NU MERGE ÎN VIAȚA TA. CREDINȚELE LIMITATIVE


Ai citit deja, cu siguranță, dragul meu cititor, nenumărate articole despre cum singur poți să te programezi mental, conștient sau în mod inconștient, pentru succes sau pentru eșec. Astăzi, vreau doar să-ți reamintesc adevărul acestor informații. Îți reamintesc că tot ceea ce tu gândești, devine realitate mai devreme sau mai târziu. Și asta datorită faptului că mintea noastră creează gânduri care te sprijină sau, dimpotrivă, te blochează în fiecare sens pe care tu îl gândești. Un gând, când este repetat de sute de ori, devine convingere sau credință. Iar din momentul în care el a devenit convingere, tu nici măcar nu îl mai analizezi dacă este logic sau nu, pur și simplu crezi, fără să mai cercetezi. Avem fiecare în noi zeci de asemenea convingeri, care nu au nicio valoare reală în fapt, dar pe care le-am repetat atât de des, încât nu ne mai întrebăm dacă sunt sau nu reale, ne ghidăm după ele. Poate chiar au fost reale cu ceva vreme în urmă, când am gândit în acel mod pentru prima dată. Dar, între timp, noi am evoluat, însă gândul a rămas același, întrucât convingerea nu se schimbă de una singură, are nevoie strict de sprijinul nostru intenționat.

Voi enumera în continuare câteva exemple de asemenea convingeri, auzite la oamenii din jurul meu:

“Sunt prea bătrân pentru a avea un copil”

“Nu sunt suficient de deștept pentru a urma facultatea pe care mi-o doresc”

“Nu am suficienți bani pentru pentru a merge în vacanțe”

“Trebuie să aștept până fac mai mulți bani, abia apoi o să încep să-mi trăiesc viața și să fiu fericit”

Binele gândit atrage binele întâmplat și suferința psihică atrage suferință fizică. Dacă vin acum și te întreb: ”Pe ce te concentrezi când te trezești dimineața? Pe pozitiv sau pe negativ? Pe lipsuri sau pe darurile cu care te-a înzestrat viața?” tu, oare, drag cititor, ce-ai să-mi răspunzi?

Important este ca măcar acum, dacă n-ai făcut-o deja, să realizezi că o credință restrictivă este doar o credință restrictivă, nimic altceva. Ce faci cu gândurile tale bune? Dar cu cele rele?... Gândește-te ce anume te-a împiedicat până acum să-ți realizezi visele? Ce experiențe sau tendințe din trecutul tău te-au condus spre convingerile tale negative actuale? Ai nevoie să pui la pământ credințele iraționale despre cum totul în viața ta este o continuă neîmplinire. Acum a sosit momentul să le descoperi și să ștergi cu totul programul. Întreabă-te când s-a născut în tine acea convingere și ce anume a făcut ca ea să se permanentizeze. Apoi dă-ți următoarele comenzi: EU CRED în forțele mele, EU POT să fac asta, TOTUL ESTE POSIBIL! În tot acest proces, ai răbdare cu tine. Formarea unui nou obicei și ștergerea celor vechi cere timp. Pot să-ți spun, însă, că te vei simți mai bine cu fiecare zi în care practici încrederea în tine și în viața pe care ți-o făurești singur pas cu pas.

Un lucru minunat al acestui proces este că poți să îl aplici în orice etapă a vieții tale, indiferent de vârstă sau situație. Niciodată nu e prea târziu să-ți dai seama ce este cu adevărat important pentru tine. Viața este grea când călătorești prin ea cu un sac plin cu pietre de moară în spate. Vei continua să suferi, să plângi, să te vaiți și să condamni trecutul, prezentul, văzutul și nevăzutul dacă nu conștientizezi că tu ești cea mai importantă persoană din viața ta care poate face ceva. Fă din tine o ființă apreciată, pozitivă și plină de lumină! Calitatea vieții tale se va îmbunătăți când vei investi în tine iubire!

Data viitoare îți voi oferi o tehnică de urmat pentru a scăpa mai repede de credințele tale limitative.

 

Până atunci... aștept cu drag gândurile tale.

 

Și nu uita, te aștept și data viitoare să evoluăm împreună.

 

Cu drag,

Ștefania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu