joi, ianuarie 07, 2016

La un an frumos si transformator 2016!

Mai sunt cateva ore pana incepe 2016. Acest an va fi unul frumos si transformator pentru mine si, imi doresc, si pentru voi!
Stiu sigur ca in 2016 voi da tot ce e mai bun din mine in tot ceea ce intreprind, profesional sau personal, pentru ca asa ma definesc si asa stiu sa ma simt eu impecabil.

Am deja obiective frumoase pentru 2016, iar cateva din ele vreau sa le impart cu tine, drag cititor. Asadar, imi doresc:

  • Sa iert orice, oricand, oricum... Oamenii, evenimentele, circumstantele, faptele altora, ploaia, gerul, soarele arzator...vremile si vremurile...totul...dar mai ales pe MINE! Doamne, si cata nevoie avem sa ne iertam in primul rand pe noi...
  • Sa fiu autentica in tot ceea ce fac. Sa ma accept cu dragoste netarmurita si neconditionata. Am invatat cu ani in urma ca singura cale de evolutie este cand nu pui nici o masca. Cand nu pretinzi ca esti cu nimic mai mult decat ceea ce esti. Cu defecte si calitati!
  • Sa fac oricand si in orice tot ceea ce tine de mine. Sa nu existe moment in care sa dau mai putin decat ceea ce sunt si ceea ce-mi sta in putinta, pentru a nu aparea acel cumplit sentiment de vinovatie. Adica sa respect... Pe ceilalti, dar si pe mine, in acelasi timp!
  • Sa nu iau nimic la modul personal - nimic din ceea ce face sau spune alt om nu e din vina mea sau a lui. Nu, nu despre vina este vorba... Fiecare traieste intr-o lume mentala proprie, dupa alte reguli si alte obiective ce il motiveaza. Daca accepti asta scapi de multa suferinta si conflicte inutile. Tot ce trebuie sa faci este sa "traduci" lumea ta pentru el, sau sa ii "traduci" lumea lui pentru tine. Adica sa Iubesti...pe el, pe toti, pe Tine!...

Acestea sunt cateva din obiectivele mele pentru 2016. Este ceea ce imi propun si stiu cu siguranta ca o sa le realizez. Si scriind aceste randuri, asumandu-mi public patru pasi transformatori, simt cum creste in mine o stare de fermitate si forta (rational), care imi va da o stare de bucurie si entuziasm (emotional). Imi doresc sa ajunga pana la tine aceasta stare si sa ti-o transfer.

La Un An Frumos 2016 si, nu uita, voi fi aici, aproape de tine si in acest nou an care urmeaza sa inceapa!

Cu drag,

Stefania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu