vineri, ianuarie 29, 2016

Despre PARENTING... cu emoție, dragoste și joacă

Cu toții știm să creștem copii... Dar sigur o facem bine?
Părințeala este, cu adevărat, cea mai veche îndeletnicire a omului, iar de acum are un nume: PARENTING. Parentingul este o știință tânără care își propune să îi ajute pe părinți să crească oameni buni. 
Un mod de a fi părinte la care eu personal ader cu toată ființa mea este:
  • cu DRAGOSTE
  • cu joaca în suflet și în creier
  • cu acceptarea emoțiilor mele, ca părinte, dar și ale copilului
  • cu o comunicare bazată pe joacă, chiar și în, sau mai bine zis, mai ales în momentele tensionate
  • fără pedepse și recompense, dar cu impunere de limite
  • bazată pe libertate și respect pentru alegerile pe care copiii le fac.
Mergând în această linie nu putem decât să obținem ceea ce ne dorim cu toții, noi părinții, dar și ei, copiii: un PARENTING ECHILIBRAT.
Am vorbit toate aceste lucruri, dar și altele, sper eu, de interes, drag cititor, în emisiunea ”Azi în Brașov”, canal RTT Brașov. Dacă crezi că îți este de interes, eu îți doresc vizionare plăcută.
Cu drag,
Ștefania
https://www.youtube.com/watch?v=xVvGX0ig7Tw




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu