miercuri, februarie 20, 2013

PE UNDE UMBLĂ FĂT-FRUMOS?


Deseori, fiecare din noi ne întrebăm retoric: Oare cum arată persoana ideală pentru mine? Cum ar trebui să fie? Ce ar trebui să facă? Ce să zică? Ce fizic să aibă? Ce ar trebui să simtă? Și, mai ales... unde aș putea găsi acest partener care să-mi împlinească viața, visele și pe mine însumi/însemi, ca persoană completă?

Deseori și eu, drag cititor, dar mai ales, draga mea cititoare, obișnuiesc să pun aceste întrebări celor ce cred că găsesc în mine răspunsul la întrebarea complexă: ”Unde să-mi găsesc și eu jumătatea și, mai ales, cum îmi voi da seama că EL este jumătatea mea?”

”Sunt o femeie singură de mai bine de 10 ani și nu reușesc să-mi găsesc perechea... Am încercat peste tot, dar nu dau de bărbatul potrivit... Pe unde umblă el?”

Ce i-ai răspunde, draga mea, unei asemenea femei, o doamnă respectabilă ce pare a avea totul, mai puțin ”noroc în dragoste”, așa cum popular numim succesul și atracția pe care o exercităm asupra sexului opus? Tu ce i-ai răspunde? Sau... și mai simplu te întreb acum, tu unde ai fi dispusă să-l cauți pe Făt-Frumos? În Biblioteca Universitară sau la Sex-Shop? Pe malul mării sau la terasă? La Filarmonică sau la Discotecă? Lumea, în general, consideră că anumiți oameni merg la bibliotecă și cu totul alți oameni merg la sex-shop. Primii sunt buni de căsătorie, iar ceilalți sunt de evitat. Lucrurile nu stau chiar așa... E suficientă o jumătate de zi petrecută în fața unui magazin deocheat pentru a observa ce priviri aruncă intelectualii prin vitrina impenetrabilă a stabilimentului.

Unele femei singure își caută ani de zile partenerul de viață în locuri superficiale dedicate exclusiv distracției: cluburi, baruri, discoteci. Ele uită, intenționat sau nu, un lucru ușor de reținut: la originea activității din aceste locuri stă nevoia de împerechere: ambele sexe se îmbracă provocator, se manifestă exuberant, vor să fie remarcate de cât mai mulți potențiali parteneri. Dar una este împerecherea și cu totul alta este căutarea perechii de-o viață.

De partea opusă se află femeile care, decât să frecventeze astfel de locuri, mai bine stau acasă și așteaptă la ușă prințul sau, în cel mai bun caz, se îndrăgostesc de câte un coleg de serviciu îndelung studiat. Lupta cu privirile acestuia și cu gesturile lui este atât de încrâncenată, dorința cuprinde în ea un așa iz de disperare, încât de cele mai multe ori se transformă în tragedie.

”Ce-i de făcut?” mă vei întreba și iată că aceasta este o întrebare la care nu am un răspuns general valabil, care să vă mulțumească pe toate, dragele mele. Așa că mă voi rezuma la a vă propune să vă îndreptați atenția asupra câtorva lucruri. Trebuie, în primul rând, când te hotărăști că vrei un partener stabil în viața ta, să înveți câteva lucruri: cum să intri în bibliotecă la fel ca și în sex-shop și invers, fără a te simți vinovată în niciunul din cazuri, cum să fii romantică la terasă și distinsă la discotecă, dar mai ales cum se ține un bărbat în șahul intereselor lui. Bărbați din care să poți să-ți alegi Făt-Frumosul tău sau care să te aleagă pe tine sunt acolo unde se întâmplă lucruri intense, fie ele pasiuni culturale sau distracții de amplă factură. Ei sunt oameni cărora le place vânătoarea, sunt atrași de adrenalină și caută să fie mereu acolo unde se întâmplă ceva nou. Cu unii dintre acești bărbați poți ajunge departe, cu alții nu, dar începutul este întotdeauna acolo unde vă aflați împreună în același loc și tu și ei, nu doar tu. O femeie care intră în câmpul de interes al unui bărbat rămâne în viața lui. Ce presupune acest lucru? Să-l provoci la fapte, să i le observi, să le menționezi, să te raportezi la ele și să te faci remarcată.

Înainte de a încheia articolul meu de astăzi îți lansez o provocare legată de locul unde îl poți întâlni pe Făt-Frumosul tău: ce-ai zice să-ți întâlnești partenerul la un speed-dating? Sau să cunoști oameni noi care să-ți devină amici prin acest mod plăcut de a socializa? Într-o lume a vitezei și a internetului, ai accepta provocarea de a rămâne pe varianta clasică de a cunoaște oameni față-în-față și asta într-un timp relativ scurt, prin speed-dating?

 

Te aștept cu comentarii la provocarea mea și, în funcție de acestea, vom continua subiectul cu o invitație pentru oamenii care mai cred în suflet și în suflete pereche...

 

Cu drag,

Ștefania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu